Felles marknadsføring for lagsbruka
Etter lanseringa av solfuglmerket som felles logo på 1920-talet, var boka «Norske Ungdomstiltak» frå 1935 ei ganske storstilt satsing i retning av ei «reisehandbok». Så skal det seiast at ein der «gløymde» alle bruk nord for Namsos.
Stavanger Afteblad skriv om boka i 1935:
Etter krigen er truleg denne annonsen i Norsk Tidend frå 1956 det første forsøket på ei felles marknadsføring for lagsbruka. Dette er eit resultat av Lagsbruksnemnda sitt arbeid.
Plakaten her er frå først på 1960-talet
Solfuglhotella
Dette var eit forsøk på kjededannelse mellom dei største bruka på 1970/1980–talet, men det kan neppe seiast å ha bore særlege frukter.
***************
«Kaffistova 2000»
Dette var ein relativt storstilt reklamekampanje – initiert og organisert av Norske Lagsbruk. Reklamebyrået Bates Basic ved medarbeidarane Tore Lie og Tor Alf Elverum var engasjert som fagressurs.
Eksempel på materiell
REISELIVETS "OSKAR" TIL KAFFISTOVA
Den internasjonale organisasjonen for reiselivsmarkedsføring, HSMAI (Hospitality Sales & Marketing Association International), avvikla 10. januar 2000 sin "Oskar"-fest på Oslo Plaza Hotell.
Profileringskampanjen til dei 8 kaffistovene i vår organisasjon var påmeld til konkurransen i kategorien Rikskampanjar.
Resultatet blei det mest prestisjefylte som kunne tenkast for vår del. Kaffistovekampanjen fekk tildelt ekstraprisen som
ÅRETS NYTENKER
Juryen – med reklameguruen Ingebrigt Steen Jensen i spissen, uttaler dette under utdelinga:
«Dette er en kategori som man kanskje skulle tro ville bli vunnet av noen med mange dotter og com ér i navnet. Det gjør den ikkje. Snarere tvert i mot - fordi prisen vinnes av en meget hederskront, tradisjonsrik bedrift som har evnet å snu et tilsynelatende sidrompa utgangspunkt til noe som er vågalt, gøyalt og vel verdt en brakende applaus – som går til Kaffistova!»
Frå prisoverrekkinga på Oslo Plaza
Frå venstre:
Alf Fredheim, direktør for LL Lagsbruka, Oslo. Ingebrigt Steen Jensen, Nils Seland. Tor Alf Elverum og Tore Lie (Bates)
Pressearbeid Kaffistovekampanjen
Kampanjeperioden (før prisen)
- Pressemelding frå Nynorsk Pressekontor (til alle bedriftene)
- Annonsar i Dag og Tid
- Aftenposten har klipp frå ein annonse i Dag og Tid
- Harstad Tidende. (2 sider med fargebilde)
- Helgeland Arbeiderblad, Mosjøen (1 heil side med fargebilde)
- NRK P2
- NRK (Bergen)
Etter prisen:
- Pressemelding med bilde sendt elektronisk 12/1-01
- Kampanje (2 sider i februarnummeret)
- HSMAI-magasinet. (Stoff i februarnummeret)
- Folket (pressemelding)
- Agder (pressemelding)
- FIRMA (fargeoppslag)
- HORECA Storkjøkken
- Hotell, Restaurant og Reiseliv.
- RBL
- Vårt Land
- Boarding
- Bergens Tidende
- Bergen Arbeiderblad
- Varden
- Telemark Arbeiderblad
- NRK kulturnytt
- NRK kulturbeitet
- Dagbladet
- VG
Vidare arbeid: